5cdfaf1d-d1e5-475d-8259-712cfa71a77d.png
Procter & Gamble Polska

Procter & Gamble to jedna z największych globalnych firm FMCG. Nasze marki pojawiają się w życiu ludzi na wszystkich kontynentach cztery miliardy razy dziennie. Są wśród nich produkty codziennego użytku firmowane między innymi takimi markami jak Pampers, Ariel, Vizir, Always, Olay, Bonux, Discreet, Naturella, Pantene, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun czy Oral-B, oraz produkty luksusowe jak Hugo Boss, Lacoste, Valentino czy Dolce & Gabbana. W portfolio firmy znajduje się 25 miliardowych marek, czyli takich, które osiągają roczną wartość sprzedaży przekraczającą miliard dolarów.

Zobacz firmę

X-MAS case study


Warsztat już się odbył


Data i godzina rozpoczęcia
09/04/2019 10:00
Czas trwania
3 godz 30 min
Uczelnia
Politechnika Warszawska
Miejsce warsztatu
Dostępne po zakwalifikowaniu

Wymagania uczestników

  • Minimalny rok studiów: Rok 1
  • Maksymalny rok studiów: Absolwent
  • Wymagane kierunki studiów:
    • Logistyka
    • Zarządzanie i inżynieria produkcji
    • lub pokrewne kierunki studiów
  • Wymagany język: Angielski (Dobra)


Opis warsztatu

You are working at the logistics department of P&G. Together with your team you are responsible for launching Xmas project in 2018. You are asked to allocate Xmas packs for the customers and manage this allocation during Sept-Oct-Now-Dec period.


Masz pytania odnośnie warsztatu? Napisz do nas