734f14b0-8139-4a2b-ba39-60a8bda49375.png
Saint-Gobain Innovative Materials Polska sp. z o.o.

Saint-Gobain, światowy lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały oraz usługi dla rynku budowlanego i przemysłowego. Zobowiązanie Grupy wyrażone jest w jej celu nadrzędnym: “MAKING THE WORLD A BETTER HOME”.

Zobacz firmę

ABC Lidera projektu w branży motoryzacyjnej.

Warsztaty będą przeprowadzane w formie gry symulacyjnej. Uczestnicy zostaną podzieleni na 4-osobowe zespoły i wcielą w rolę Liderów Projektu. Zadaniem zespołów będzie „wyprodukowanie” szyb samochodowych, jakościowo zgodnych z wymaganiami klienta. W trakcie gry uczestnicy otrzymają dane wejściowe, na podstawie których będą mieli za zadanie zainicjowanie projektu.


Warsztat już się odbył


Data i godzina rozpoczęcia
08/04/2019 09:00
Czas trwania
6 godz
Uczelnia
Akademia Górniczo-Hutnicza
Miejsce warsztatu
Dostępne po zakwalifikowaniu

Wymagania uczestników

  • Minimalny rok studiów: Rok 1
  • Maksymalny rok studiów: Absolwent
  • Wymagane kierunki studiów:
    • Zarządzanie i inżynieria produkcji
    • Mechanika i budowa maszyn
    • Inżynieria materiałowa
    • lub pokrewne kierunki studiów


Opis warsztatu


Warsztaty będą przeprowadzane w formie gry symulacyjnej. Uczestnicy zostaną podzieleni na 4 osobowe zespoły i wcielą się w rolę Liderów Projektu. Zadaniem zespołów będzie "wyprodukowanie" szyb samochodowych, jakościowo zgodnych z wymaganiami klienta. W trakcie gry uczestnicy otrzymają dane wejściowe, na podstawie których będą mieli za zadanie zainicjowanie projektu tj. stworzenie harmonogramu, ustalenie kosztów, wybór odpowiednich komponentów, narzędzi, wybór dostawców, itd. Uczestnicy będą poruszać się po planszy, na której zaznaczone będą poszczególne etapy projektu (jak np. kontrola jakości, produkcja prototypowa itd.). W trakcie gry uczestnicy będą również losować karty(tzw. "bomby"), które spowodują niespodziewane zwroty akcji np. niespodziewany audyt klienta, awarie urządzeń, problemy z wysyłką, wadliwe produkty itp. Uczestnicy będą musieli podjąć odpowiednie działania (przy pomocy narzędzi takich jak SWOT czy 5Why). Gra kończy się w momencie, gdy jedna z drużyn ukończy projekt i otrzyma pozytywną ocenę od klienta.



Informacja o kwalifikacji zostanie przekazana drogą mailową 9 dni przed rozpoczęciem warsztatu.



Masz pytania odnośnie warsztatu? Napisz do nas